سئو رایگان در گوگل
آموزش سئو رایگان به زبان ساده از مبتدی【 آموزش SEO】⭐
نکته مهم در استفاده از این ابزار، بررسی همزمان سرعت بارگذاری سایت در نسخه موبایلی و دسکتاپ است. در این مطلب 0 تا 100 نحوه بالا بردن سئو سایت را به شما آموزش دادیم. باید به این نکته توجه کنید که تمامی این تکنیک ها در کنار یکدیگر می توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند. اگر می خواهید در زمان سریعتری به رتبه دلخواه خود برسید، حتما از یک مشاور سئو کمک بگیرید. در این زمینه می توانید از مشاوره رایگان سئو در وب پویا کمک بگیرید.
چرا که هوش مصنوعی گوگل و یا رقبای آن مانند GPT سایتها را گردونه رقابت خارج میکند. زمانی که شما یک سوال از هوش مصنوعی میپرسید، برای پاسخ دادن به شما لازم است که منابع مختلف را بررسی کند و سپس در مورد آن تصمیم گیری نمایید که کدام یک را به شما نمایش دهد. با استفاده از ابزارهای سئو شما میتوانید بک لینکهای رقبای خود را بررسی نمایید. بعد از این کار بهترین لینکهایی که دریافت کردند را تفکیک کرده و سعی کنید که شما هم از آن وبسایتها لینک موثر دریافت نمایید. فقط توجه داشته باشید که باید به خوبی کیفیت لینک و مبدا لینک را بررسی کنید. همانطور که میدانید شما برای اینکه یک سئو خارجی خوب و با کیفیت داشته باشید، میتوانید از پارامترهای مختلفی کمک بگیرید.
لازمه این که این تکنیکها به شما نتیجه بدهد این است که باید اصول سئو را به خوبی بلد باشید سپس با چند راهکار ساده بتوانید رتبههای بهتری را دریافت کنید. اگر مشتاق یادگیری تکنیکهای سئو هستید برتر آموز بهترین تکنیکهای موجود و رتبه بگیر گوگل را در دوره آموزش صفر تا صد سئو بیان کرده است. اولین بخش آن الگوریتمهای گوگل میباشد که به صورت خلاصه در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. سئو داخلی سایت کمک به افزایش رضایت مخاطبین شما از محتوای شما میکند. سومین بخش سئو خارجی « Off-Page SEO » میباشد، به صورت کلی سئو خارجی به افزایش اعتبار خارج از سایت شما میپردازد.
این فرآیندها شامل بهینهسازی صفحات وب، محتوا، تصاویر، ویدئوها، و حتی فهرستهای محلی کسبوکارها است. هدف اصلی سئو این است که محتوای دیجیتالی شما به راحتی قابل دسترسی باشد و بتواند توسط کاربران پیدا و انتخاب شود، که این امر باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت میشود. در دنیای دیجیتال امروز، سئو (بهینهسازی موتورهای جستجو) به عنوان یکی از عوامل کلیدی در موفقیت و دیده شدن وبسایتها شناخته میشود. با توجه به رقابت روزافزون در فضای آنلاین، حضور در رتبههای بالای نتایج جستجو امری ضروری است. سئو شامل مجموعهای از استراتژیها و تکنیکهایی است که با بهبود جایگاه وبسایت در موتورهای جستجو مانند گوگل، به جذب ترافیک ارگانیک و افزایش بازدیدکنندگان کمک میکند.
برای سفارش افزایش سئو سایت و دریافت مشاوره رایگان در خصوص خدمات سئو سایت خود، همین حالا تماس بگیرید. اما ممکن است با گذشت زمان ارزش HTTPS را بیشتر کنیم و به مدیران وبسایت ها هم این فرصت را بدهیم تا از این قابلیت به خوبی استفاده کنند. در مطلب " تاثیر ssl در سئو سایت فروشگاهی " می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. در حالت دوم ممکن است این خطا فقط برای سایت شما رخ داده باشد، در این شرایط بخشی از سایت شما دارای مشکل است. برای حل این مشکل لازم است قالب و پلاگین های سایت خود را غیر فعال کنید. برطرف کردن این نوع خطاها می تواند در بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل کمک زیادی کند.
توصیه میکنیم مقاله درآمد سئو را بصورت کامل مطالعه کنید تا آشنایی کاملتری از بازارکار SEO در ایران به دست آورید. همچنین از دیگر ترفندها برای سئو تصاویر نیز میتوان به کمتر بودن حجم فایل، ثبت فراداده یا Metadata برای تصویر، قرار گرفتن در مرکز صفحه، ریسپانسیو و مرتبط بودن تصاویر نیز اشاره نمود. به طور کلی استفاده از ریپورتاژ آگهی علاوه بر دو مزیت بالا، کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از برآیندهای خوب مزایای مذکور، جذب ترافیک هدفمند و افزایش نرخ تبدیل خواهد بود. از این رو با استفاده از Ahrefs میتوانید به راحتی بک لینکهای مرده را پیدا کرده و آنها را با بک لینکهای مفید و ارزشمند عوض نمایید.
مباحث مربوط به ساختارسازی را در فصل ساختارسازی پوشش دادم و در ادامه میخواهم چند نکته در مورد ساختارسازی سایت فروشگاهی عرض کنم. اما نکات مخصوصی نیز برای سئو اینگونه سایتها وجود دارد که در ادامه آموزش سئو به زبان ساده توضیح خواهم داد. برای ریدایرکت صفحات میتوانید از بخش ریدایرکت افزونه یواست استفاده کنید. ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، میتوانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید. وردپرس متن توضیحات کوتاه را در تگ متادسکریپشن صفحه قرار میدهد اما با یواست شما میتوانید متادسکریپشن اختصاصی برای هر صفحه بنویسید. وردپرس به صورت پیشفرض عنوان صفحه را هم در تگ h1 وهم در تگ تایتل قرار میدهد.
اما در سال 2024 قرار است دسترسی این الگوریتم به دیتا بهتر شود و از طرفی از هوش مصنوعی گوگل نیز که به Google Bard معروف است بهرهمند شود. در این صورت قدرت تحلیلی این الگوریتم افزایش پیدا خواهد کرد و میتواند به صورت ویژه روی محتوای سایتهای مختلف نیز تاثیر گذار باشد. دقت کنید که این الگوریتم به صورت ویژه روی محتوای مفهومی تمرکز دارد و به دنبال مفاهیم آموزش داده شده در یک محتوا است. تکنیکهای سئو این امکان را به شما میدهد تا بتوانید نتیجه بهتری را از گوگل دریافت کنید. با مشاهده آموزش سئو محسن حبیبی راد میتوانید تمامی این تکنیکها را به صورت تضمینی یاد بگیرید و آن را در سایتها خود پیاده سازی نمایید.
ملموسترین و مهمترین نشانه سئو موفق سایت که میتوانید با کمک آن متوجه پیشرفت سایت خود شوید، دستیابی به رتبههای بالاتر در نتایج SERP موتور جستجو است. شما میتوانید در روند آموزش سئو، طی جلسات کوچینگی که با آقای دهقانی خواهید داشت، نکات بسیاری را در مورد سئو سایتهای مختلف دریافت کنید. اکنون بیش از 7 میلیارد انسان در زمین زندگی میکنند و تعداد وبلاگها نیز چیزی در حدود 1 میلیارد عدد است. با یک حساب و کتاب سرانگشتی به خوبی میتوان فهمید رقابت پادکست 1420 برابر کمتر از وبلاگ نویسی است. این رقم حتی در وب فارسی نیز کمتر است؛ بنابراین سئو کردن پادکست و بالا آوردن این چنین محتواهایی میتواند یک نوع برندینگ و راهکار برای افزایش ترافیک و ماندگاری کاربر در سایت شما باشد.
همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). سئو سایت به مقدار قابل توجه ای دستخوش تحولاتی شده ، می توان گفت ضمن افزایش افراد و شرکت های سئوکار دردسر های جدید هم گریبانگیر علاقمندان به این حرفه شده است. در نهایت، استفاده از ترکیب این دو استراتژی میتواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. از سئو برای به دست آوردن نتایج بلندمدت و از تبلیغات پولی برای جلب ترافیک فوری استفاده کنید. وقتی شما شروع به جستجو در کادر جستجوی گوگل میکنید، این ابزار علاوه بر نمایش پیشنهادات خود گوگل، حجم جستجوی آن را نیز، در کنار پیشنهادات، برای شما نشان میدهد.
ترکیب مؤثر UI و UX نه تنها کاربران را جذب و نگه میدارد، بلکه به بهبود رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو نیز کمک میکند. علاوه بر استفاده از این ابزارها، تحلیل عملکرد وبسایتهای رقبا و ارزیابی روندهای جستجو نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است. با بررسی جایگاه رقبا و شناخت نقاط قوت و ضعف آنها، میتوانید کلمات کلیدی خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. کلمات کلیدی شامل عباراتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو وارد میکنند تا به محتوای مرتبط با سوالات یا نیازهای خود دست یابند. شناخت این کلمات و همراستا کردن آنها با محتوای خود، اولین و مهمترین گام در تحقیق کلمات کلیدی است.
در این صورت اعتبار سایت شما هم از نظر گوگل و هم از نظر مخاطبین شما به صورت قابل توجهای افزایش پیدا میکند. لینک سازی داخلی شما و همچنین تمامی موارد که در داخل سایت شما انجام میشود و کاربر با آن ارتباط مستقیم دارد، باید با پارامترهای سئو داخلی همخوانی داشته باشد. ما در این بخش به بررسی، پارامترهایی میپردازیم که شما باید به آن توجه ویژهای داشته باشید. اگر نکات مربوط به آموزش سئو تصویر در سایت و حتی وردپرس را بدانید قطعا میتوانید بخشی از سئو وبسایت و صفحات خود را به خوبی پیش ببرید. یکی سری نکات در این زمینه میباشد که قصد داریم در ادامه بهتون بگیم پس با دقت گوش و جان بسپار به این مورد که مشکلی از نظر سئو کردن تصاویر در سایت نداشته باشید.
الگوریتم برت یکی از قویترین هوشهای مصنوعی جهان میباشد که وظیفه آن درک زبان محاوره میباشد. زمانی که شما بخش پیشنهادات گوگل را بررسی میکنید، متوجه میشوید که زبان آن به زبان محاوره نزدیک است و پیشنهادات او به شما کمک میکند که یک تصمیم درست بگیرید. از مهمترین ویژگیهای الگوریتم برت در این است که میتواند جملات را به صورت کلمه به کلمه درک میکند اما نتیجه گیری آن با توجه به کل جمله میباشد. به همین دلیل است که در سئو داخلی به متن سئو شده تاکید ویژهای بر روی استفاده از علائم نگارشی میشود. برای این کار تنها کافیست آدرس اینترنتی سایت را وارد کنید؛ هرچه نمره سایت به عدد 100 نزدیکتر باشد، بهتر است. ابزار Google Page Speed، توصیههایی هم برای بهبود سرعت سایت ارائه میدهد.
این ابزار آنالیز سئو سایت رایگان، با بررسی دقیق وبسایت شما گزارش کاملی از نقاط ضعف و قوت آن در زمینه سرعت ارائه میدهد. با استفاده از این گزارش میتوانید بفهمید چه عواملی باعث کندی سایت شما شدهاند و چه راهکارهایی برای رفع این مشکلات وجود دارد. یک پلتفرم جامع سئو است که امکانات گستردهای برای تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و بهبود سئو سایت را فراهم میکند. هستند که به متخصصان سئو و وبمسترها کمک میکنند تا وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. این ابزارها با تحلیل، بررسی و ارائه دادههای دقیق در مورد وبسایت، به شما این امکان را میدهند تا نقاط ضعف و قوت سایت خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید.
ما در سایت برترآموز به صورت جامع تمامی این موارد را به صورت رایگان آموزش میدهیم. سوالی که قطعا خیلی پرسیده میشود این است که آیا سئو ترفند دارد؟ باید گفت بله تو سئو ترفندهایی برای افزایش رتبه وبسایت شما در گوگل وجود دارد که میتوانید انجام دهید. اما برخی از این ترفندهای سئو حساس میباشد یعنی اگر به خوبی آموزش سئو سایت را ندیده باشید و این ترفندهارا انجام دهید ممکن است در ادامه مسیر به مشکل بر بخورید. به صورت کلی باید گفت در سئو دنبال ترفند و یا راهکار خیلی خاصی نباشید که قوانین گوگل را بتوانید دور بنزنید. همین آموزش هایی که در زمینه سئو وجود دارد را به خوبی و مستمر اجرا کنید قطعا بازخورد خیلی خوبی برای شما خواهد داشت. این تفکر را خارج کنید که فقط سئو مختص وردپرس بوده و باید روی آن اجرا شود.
یکی از مهمترین نکاتی که برای بهبود سئو داخلی باید به آن توجه داشته باشید، این است که لیست کلمات کلیدی مشابه و مرتبط خود را نیز در محتوای خود استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که تراکم کلمه کلیدی اصلی شما نباید از بین برود. بر اساس بررسیهای صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی برترآموز، مناسب ترین حالت تراکم کلمه کلیدی اصلی در هر 1000 کلمه 3 الی 4 بار میباشد. از طرف مقابل بهترین حالت کلمه کلیدی مشابه نیز در هر 1000 کلمه 2 الی 3 بار میباشد. برای مثال در نام دامنه وب پویا، کلمه وب استفاده شده است؛ چرا که حوزه فعالیت آن مرتبط با خدمات طراحی وب سایت است.
به همین خاطر مهم است در یک دوره آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته)، متدهای مجانی در ارتقا رنکینگ صفحات سایت نیز درنظر گرفته شوند. در واقع این دو همدیگر را پوشش داده و قادرند تا به پروموت کردن همدیگر کمک کنند. زمانی که شما با ابزارهای دیجیتالی برای تبلیغات محصول و خدمات خود اقدام کنید، قادر خواهید بود تا رشد و سئو سایتتان را نیز سریعتر کنید. در آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) ما به استراتژیها و خدمات دیجیتال مارکتینگ در هماهنگی و همراهی با سئو نیز اشاراتی داشتهایم. گفتیم که با کمک گوگل ترندز می توانید کلمات کلیدی پر سرچ را پیدا کنید. اما این ابزار جالب تر بوده و اطلاعات کامل تری در اختیارتان می گذارد.
هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهی بهتری را به مقالهها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. کلمهی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که میتوان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیبهای اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن میسازند و بهکار میبرند. در این دوره، شما با مباحث مختلفی از جمله تحقیق کلمات کلیدی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، سئوی تکنیکال، بهینهسازی محتوا، و لینکسازی آشنا خواهید شد. دزد دریایی یکی از الگوریتم های گوگل است که هدف آن مبارزه با نقض قانون کپی رایت (Copyright) است و در سال ۲۰۱۲ معرفی شد.
Google Trends برای کمک به شناسایی تغییرات حجم جستجو در شهر و یا محل شما استفاده میشود. فقط کافیست یا این ابزار، دو عبارت مشابه را مقایسه کنید تا ببینید که چگونه یک تجزیه و تحلیل کامل در یک کشور را با کشوری دیگر، بررسی میکند. این ابزار برای پیدا کردن سوالات محبوب برای پاسخهای قوی و بهینهسازی جستجوی صوتی استفاده میشود. گوگل بسیار به SSL اهمیت میدهد و اگر سایت شما از SSL استفاده نکند، روی سئو و رتبهبندی شما تأثیر منفی میگذارد. سابفولدر به پوشهای گفته میشود که داخل آدرس سایت اصلی قرار میگیرد. به عنوان مثال، در آدرس example.com/blog، قسمت blog یک سابفولدر است.
نسخه رایگان این ابزار یکسری اطلاعات کلی در اختیار شما قرار خواهد داد اما در نسخه پولی این ابزار شما دسترسی کاملی به تمامی بخش های این سایت خواهید داشت. به این نکته توجه داشته بشاید که الگوریتم گورخر به نظرات کاربران به صورت ویژه اهمیت میدهد. در نتیجه اگر سایت شما نظرات منفی زیادی داشته باشد، الگوریتم گورخر به صورت ویژه محتوای سایت و همچین نقشه سایت شما را مورد بررسی قرار میدهد. از طرفی یکی از معیارهای مهم الگوریتم گورخر اسکیما مناسب برای صفحه محصولات و صفحه دسته بندی سایت شما میباشد. داشتن علائم تجاری رسمی و دولتی مانند اینماد نیز میتواند رتبه سئو سایت شما را به واسطه امتیاز مثبت الگوریتم گورخر افزایش دهد. امروزه هوش مصنوعی تمامی جوانب زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است.
حداکثر سرعت بارگذاری یک وبسایت، در حالت استاندارد بین 1 تا 3 ثانیه است. ممکن است صفحاتی در سایت شما بوجود بیاید که لازم باشد آن ها را حذف کنید یا آدرس آن را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای هر دو عمل حذف یا تغییر آدرس یک صفحه لازم است ریدایرکت 301 انجام دهید. هر صفحه ای که قصد حذف آن را دارید باید به نزدیکترین محتوا از لحاظ موضوع ریدایرکت کنید. برای این کار می توانید مقاله "آموزش ریدایرکت 301 وردپرس | ریدایرکت 301 چیست" را مطالعه نمایید. این خطا در صورت تغییر URL، حذف و اشتباه نوشته شدن صفحات رخ می دهد.
علاوه بر نکات بالا؛ حتما سایر نکات تکنیکال که در فصل سئو تکنیکال عرض کردم را هم ترتیب اثر دهید. مراحل کاملا نصب و سئو وردپرس را در فصل سئو وردپرس به صورت کامل توضیح دادهام. برای رسیدن به اهداف سئو؛ باید تیم مقالهنویسی حرفهای داشته باشید. بنابراین ما یک محصول و یک محتوا داریم با ۲ آدرس و این یعنی محتوای تکراری. خیلی از نکاتی که تا اینجا آموختهاید در سئو فروشگاه اینترنتی هم اجرایی هستند. چنانچه گوگل نتوانسته باشد در ۹۰ روز گذشته دادههای کافی جمعآوری کند این بخش نمایش داده نمیشود.
سایت هایی که کاملا سئو کلاه سفید انجام میدهند یکم به زمان بیشتری نیاز دارند برای رسیدن به صفحه اول گوگل روی کلمات سخت. چون رقبای آنها یا سئو کلاه خاکستری انجام میدهند یا کلاه سیاه و اینجا کار شما سخت میشود. پس نیازه یکم سئو کلاه سفیدو بذاریم کنار و بریم سمت روش های دیگه انجام فعالیت سئو سایت. یکی دیگر از راه های بهبود سئو سایت استفاده از اسکیما در سایت است. اسکیما نوعی زبان نشانه گذاری است که به موتورهای جستجو برای درک بهتر صفحات کمک می کند.
بیایید ببینیم چگونه از لینکهای محتوایی به بهترین شکل استفاده کنیم. منوی اصلی در ساختار سایت نقش حیاتی دارد و لینکهایی که در منوی اصلی قرار میگیرند باید کاملا فکر شده و حساب شده باشند. گام دوم ما در ساختارسازی سایت استفاده صحیح از لینکهای ساختاری است. برای ساختارسازی حرفه ای سایت از نظر سئو؛ مراحل زیر را انجام دهید. پس با توجه به نتایج؛ هدف جستجو را تشخیص داده و به لندینگپیج مناسب اختصاص دهید.
استفاده کردن از لیست های دایره ای یا عددی در محتوا می تواند به خوانایی و زیبایی محتوا کمک کند. به این ترتیب مخاطب حاضر به دنبال کردن مطلب می شود و تا انتهای مطلب شما را مطالعه می کند. استفاده از لیست ها به صورت غیر مستقیم در افزایش رتبه صفحه تاثیر می گذارد. ممکن است فکر کنید انکر تکست لینک های سایتتان مناسب نیست و لازم است آنها را تغییر دهید. علاوه بر اقدامات داخل سایت، باید استراتژیهای لینکسازی و ترویج محتوا در خارج از سایت نیز اجرا شود تا به افزایش اعتبار سایت کمک کند. HTTPS، که مخفف HyperText Transfer Protocol Secure است، نسخهای امن از HTTP است.
این تگ به موتورهای جستجو اعلام میکند که صفحات مختلف سایت شما برای زبانها یا کشورهای مختلف طراحی شدهاند. این کار از بروز مشکلات مربوط به محتوای تکراری جلوگیری میکند و کمک میکند تا گوگل نسخه درست صفحه را به کاربرانی که از کشور یا زبان خاصی استفاده میکنند، نمایش دهد. سئو محلی به کسبوکارها کمک میکند تا در نتایج جستجوی محلی به صورت برجسته ظاهر شوند و این موضوع میتواند تاثیر قابل توجهی بر افزایش فروش داشته باشد. زمانی که کاربران به دنبال خدمات یا محصولات در نزدیکی محل سکونت خود هستند، معمولاً به نتایج اولیه جستجو اعتماد میکنند و از کسبوکارهای موجود در آن نتایج خرید میکنند. سئو محلی به مجموعهای از تکنیکها و روشها گفته میشود که به منظور بهینهسازی وبسایت و محتوا برای جذب مشتریان محلی انجام میشود.
با این کار افراد مجبور میشوند در صفحات پر بازدید خود؛ لینک صفحات دستهبندی یا محصول شما را قرار دهند تا به ازای هر ورودی از آن سایتها که به فروش منجر شود؛ درصد دریافت کنند. از بین دستهبندیهای بالا احتمالا ۲ یا ۳ دستهبندی مهم خواهید داشت که کلمه کلیدی پر جستجو دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند. در دوره گوگل سرچ کنسول روش رفع این ارورها را کامل توضیح دادم و اینجا مجال پرداختن به این نکات نیست. متاسفانه هنوز بعضی از افراد فکر میکنند؛ تگ همان کلمه کلیدی صفحه است و هر چقدر تگ بیشتری بزنند؛ صفحه بهتر رتبه میگیرد. در هر جای صفحه که نیاز بود کاربر اطلاعات بیشتری داشته باشد؛ یک لینک داخلی به سایر صفحات بدهید.
خب تا به صورت عملی انجام ندیم فکر نکنم متوجه موضوع بشید پس بیاید با یک مثال واقعی ادامه بدیم. کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت داده پردازی فراتک می باشد. در این بخش میتوانید ببینید سایت شما دارای چه ریچاسنیپتهایی است. برای دسترسی به این قابلیت، بر روی لینک موجود در منوی سمت چپ کلیک کنید. معیار کلیکها زمانی معنادارتر است که با معیارهای میانگین CTR و میانگین موقعیت در نظر گرفته شود. اما معنای معیار نمایشها، توسط معیارهای کلیکها (Clicks) و میانگین موقعیت (Average Position) معناپذیر میشود.
البته تاکتیکهایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود؛ هم برای ساخت بکلینک فالو است و هم نوفالو. با لینکبیلدینگ میتوانیم اعتبار سایت را بالا ببریم و در کلمات کلیدی مهم که احتیاج به اتوریتی و اعتبار بالا دارند رتبه بگیریم. سرعت سایت از نظر گوگل یک فاکتور رتبهبندی است و جزو سیگنالهای تجربه کاربری است. در ساخت نقشه سایت باید به این نکته توجه کنید؛ فقط لینک صفحاتی را در نقشه سایت قرار دهید که دوست دارید رباتهای گوگل آنها را خزش و ایندکس کنند. البته ثبت نقشه سایت الزامی نیست و برای سایتهایی که کمتر از ۵۰۰ صفحه دارند خیلی مهم نیست چرا که گوگل به راحتی میتواند صفحات را خزش و ایندکس کند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/